Reklama

300 złotych na wyprawkę dla każdego ucznia! Mielec także w programie "300+"

Opublikowano:
Autor:

300 złotych na wyprawkę dla każdego ucznia! Mielec także w programie "300+" - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Już od 1 lipca mieszkańcy Mielca drogą elektroniczną mogą składać wnioski o przyznanie świadczenia w ramach rządowego programu „Dobry start” – 300 zł. dla ucznia.

Program Dobry Start to inwestycja w edukację polskich dzieci. Jednorazowe wsparcie kwotą 300 zł. trafi do 4,4 mln uczniów rozpoczynających rok szkolny w całym kraju, bez względu na dochody rodziców. Pomoc przysługuje dzieciom do ukończenia 20 roku życia, zaś dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole, będą mogły ją otrzymywać do ukończenia 24 roku życia.
Realizacją programu Dobry Start dla mieszkańców naszego miasta zajmie się Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielcu. Z uwagi na bardzo dużą liczbę osób uprawnionych do świadczenia Dobry Start, oraz przyjmowania w tym samym czasie wniosków o świadczenia wychowawcze 500+, mielecki MOPS zachęca do składania wniosków drogą elektroniczną, co zapewni sprawne załatwienie sprawy bez oczekiwania w kolejkach.


Wnioski można składać od 1 lipca 2018 r. za pomocą systemu teleinformacyjnego utworzonego przez ministra właściwego do spraw rodziny – www.empatia.mrpips.gov.pl lub przez bankowość elektroniczną. Kto złoży wniosek elektronicznie w lipcu może liczyć na otrzymanie wypłaty świadczenia  w pierwszej kolejności


Od 1 sierpnia 2018 r. wnioski o przyznanie świadczenia „Dobry start" przyjmowane będę również w formie tradycyjnej (papierowej) przesyłane za pośrednictwem poczty lub składane osobiście w MOPS w Mielcu, ul. Łukasiewicza 1 c w Dziale Świadczeń Rodzinnych (pokój nr 14) oraz w sekretariacie MOPS (pokój nr 29) w godzinach pracy ośrodka - w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00, a od wtorku do piątku w godzinach 7:15 do 15:15.


Druki wniosków dodatkowo będzie można pobrać w dwóch punktach miasta Mielca: w Punkcie Obsługi Mieszkańców w Galerii Navigator w Mielcu ul. Powstańców Warszawy 4 oraz w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Mielcu (ul. Żeromskiego 26). 


Wnioski przyjmowane będę w terminie do 30 listopada, a ustalenie prawa do świadczenia i wypłata nastąpi w terminie 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku z prawidłowo wypełnionymi dokumentami.


Na stronie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej dostępne są informacje 
o świadczeniu Dobry start”- https://www.mpips.gov.pl/dobrystart/

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE