- Nasi klienci nie mają żadnych powodów do obaw - uspokaja Kazimierz Lodarski, współwłaściciel jednej z najbardziej rozpoznawalnych mieleckich marek. - Sklepy A&K nadal będą działały. Jeśli zajdą w nich jakieś zmiany, to tylko na lepsze.
Dlaczego więc po Mielcu rozchodziły się wieści o zmianie właściciela ulubionej sieci handlowej mieszkańców miasta? Bo po pierwsze, od niedawna firma A&K przystąpiła do sieci SPAR. - Przynależność do tej sieci daje nam swobodę występowania pod własną marką, ale ułatwia nam np. negocjowanie cen towarów - wyjaśnia Lodarski. - Od dawna szukałem sieci, z którą mógłbym się połączyć, by móc się dalej rozwijać - dodaje. Można by spytać, po co się łączyć z innymi sieciami, skoro interes, co widać gołym okiem, idzie znakomicie? Kazimierz Lodarski ma na to jedną, bardzo obrazową odpowiedź, a właściwie odpowiada pytaniem na pytanie: A czy ktoś zastanawia się, co by było dziś z firmą skoda, gdyby nie jej mariaż z volkswagenem?
Do tego, że na sklepach A&K, obok znanego mielczanom logo firmy, pojawiło się logo SPAR, wszyscy już zdążyli się przyzwyczaić. A tu nagle pojawiła się kolejna informacja o rzekomym wykupieniu marki przez rzeszowski Bać - Pol. -Ta rzeszowska firma została współwłaścicielem naszej sieci. Bać - Pol wykupił udziały mojego poprzedniego wspólnika - wyjaśnia Lodarski. Jak się okazuje, to również nie wpłynie na zmianę nazwy sklepów. - Wszystkie nasze działania prowadzą do tego, by stać się coraz lepszą i jeszcze bardziej konkurencyjną siecią - zapewnia współwłaściciel mieleckich sklepów. - Nad naszą jakością pracujemy każdego dnia i na pewno nie zawiedziemy rzeszy naszych klientów.
O randze sieci świadczy nie tylko liczba klientów codziennie odwiedzających supermarkety, ale też zadowoleni pracownicy, którzy chętnie zostawiają inne miejsca pracy, by przyjść właśnie tutaj. Jednym z atutów pracy w A&K są wolne niedziele.
Przypomnijmy: mielecka sieć A&K posiada 6 sklepów, które już od 20 lat działają w mieście i skutecznie konkurują z innymi sklepami wielkopowierzchniowymi znanych na świecie marek.