Kolejna odsłona święta samorządowców to dobra okazja do podsumowania naszej działalności – a jest o czym mówić i pisać.
Tylko od początku roku nasza kancelaria – pierwsze miejsce obsługi mieszkańców – zarejestrowała ponad 20 300 przychodzących dokumentów i wysłała 11 000 listów. W tym samym czasie wydział geodezji przyjął przeszło 4200 osób, a urzędnicy zajmujący się ochroną środowiska przyjęli 1050 różnych wniosków. Kolejny z naszych wydziałów – zajmujący się pozyskiwaniem funduszy – złożył w tym roku pięć wniosków o dofinansowanie inwestycji na łączną kwotę ponad 6,5 miliona złotych.
418 – to z kolei dane z wydziału budownictwa. Tyle właśnie wniosków o pozwolenie na budowę złożyli mieszkańcy powiatu realizujący swoje plany o własnych czterech kątach. Ponad 380 z nich urzędnicy już rozpatrzyli.
Przez pierwsze pięć miesięcy roku sprawnie działał również powiatowy rzecznik praw konsumenta. Udzielił mieszkańcom powiatu ponad 200 porad – czy to osobistych, telefonicznych czy e-mailowych. Podobny wynik w kontaktach z mieszkańcami i dziennikarzami ma Biuro Promocji i Informacji. Od stycznia, na stronie internetowej powiatu mieleckiego, opublikowaliśmy ponad 250 newsów.
Warto odnotować także wyniki pracy wydziału komunikacyjnego mieszczącego się przy ul. Sękowskiego. – Od początku roku do końca maja zarejestrowaliśmy 7326 pojazdów i wydaliśmy 1435 praw jazdy – wylicza dyrektor Zbigniew Kmieć. Urzędnicy wykonali również 5600 rejestracji czasowych, stworzyli blisko 1100 profili kandydatów na kierowcę, przyjęli ponad 1800 zawiadomień o sprzedaży pojazdów i wydali ponad 5000 wtórników dowodów rejestracyjnych.
Zapraszamy do współpracy!