Biuro Rzeczy Znalezionych mieszczące się w Starostwie Powiatowym w Mielcu informuje, że w jego depozycie znajduje się telefon. Telefon ma charakterystyczne etui.
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Właściciela telefonu prosimy o kontakt z Biurem Rzeczy Znalezionych, ul. Wyspiańskiego 6 w Mielcu, pokój 215 / tel. 017 78 00 401.
Zadania Biura Rzeczy Znalezionych:
- odbieranie zawiadomienia o znalezieniu rzeczy zagubionej,
- przechowywanie rzeczy znalezionych,
- poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji w przedmiotowym zakresie.
Do biura rzeczy znalezionych przyjmowane są rzeczy znalezione na terenie Powiatu Mieleckiego, za wyjątkiem:
1. rzeczy znalezionych w budynkach publicznych, w pomieszczeniach otwartych dla publiczności oraz rzeczy znalezionych w środkach transportu publicznego - wówczas znalazca obowiązany jest oddać rzecz znalezioną do zarządcy budynku lub pomieszczenia bądź zarządcy środka transportu publicznego,
2. sprzętu lub ekwipunku wojskowego, dokumentu wojskowego, a w szczególności legitymacji, książeczki lub zaświadczenia wojskowego, karty powołania albo mapy wojskowej, broni, amunicji, materiałów wybuchowych, aparatury radiowo - nadawczej, dowodów osobistych, paszportów i innych dokumentów podróży, które należy oddać do najbliższego posterunku Policji.
Osoby poszukujące rzeczy zgubionej i zgłaszające się muszą określić:
1. jaka rzecz (przedmiot) została zgubiona, opisać rzecz, charakterystyczny wygląd bądź znaki szczególne,
2. przedstawić dowody stwierdzające posiadanie zagubionej rzeczy np. dowód zakupu przedmiotu, numery seryjne, własne oznakowanie bądź opis widocznych skutków zużycia.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.