Program ten kierowany jest do mieszkańców Gminy Miejskiej Mielec, będąc szansą na wsparcie dla osób dorosłych z niepełnosprawnościami.
Kto może dołączyć do programu asystenta osobistego w Mielcu?
Aby zostać uczestnikiem, kandydat musi być osobą z niepełnosprawnością, posiadającą orzeczenie o:
- Znacznym stopniu niepełnosprawności,
- Umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
- Orzeczeniu równoważnym (zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).
Jakie dokumenty są potrzebne do rekrutacji?
Osoby zainteresowane uczestnictwem powinny złożyć:
- Kartę zgłoszenia do programu.
- Kserokopię orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Gdzie znaleźć więcej informacji i dokumenty do programu?
Szczegółowe informacje, regulamin rekrutacji, karta zgłoszeniowa, i oświadczenie dostępne są na stronie internetowej miasta oraz w wydziale spraw społecznych i zdrowia. Dodatkowe pytania można kierować pod numer telefonu 17 7874393.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.