- Jeżeli w terminie 30 dni od otrzymania zawiadomienia informującego o wydanej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, właściciele nieruchomości złożą oświadczenie o wydaniu przedmiotowej nieruchomości pod inwestycję, to ustalona wysokość odszkodowania zostanie dodatkowo powiększona o 5% wartości nieruchomości - czytamy w informacji Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie.
Oświadczenia te należy złożyć na piśmie do PZDW w Rzeszowie, stosowna informacja w tym zakresie będzie również wpisana w treści wskazanego zawiadomienia od Wojewody Podkarpackiego. Z dniem w którym wyżej wskazana decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna wszystkie działki przeznaczone pod pas drogowy przejdą na własność Województwa Podkarpackiego.
>>>Likwidacja oddziału dermatologicznego w mieleckim szpitalu. Związki zawodowe mówią "nie"!
W całym tym postępowaniu szczególnie ważnym jest aby właściciele nieruchomości posiadali aktualne adresy zamieszkania zgłoszone w rejestrze ewidencji gruntów w Starostwie Powiatowym w Mielcu oraz aby nieruchomości posiadały uregulowany stan prawny, tj. założone księgi wieczyste, inne dokumenty potwierdzające prawa własności, w sytuacji śmierci właściciela przeprowadzone postępowania spadkowe.
W związku z powyższym apeluje się do właścicieli nieruchomości o złożenie oświadczeń o wydaniu przedmiotowej nieruchomości pod inwestycję, a ustalona wysokość odszkodowania zostanie dodatkowo powiększona o 5% wartości nieruchomości.
Oświadczenia te należy złożyć na piśmie do Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów.
Więcej informacji w szczegółowym komunikacie PZDW >>>TUTAJ
CZYTAJ TAKŻE: