reklama

Zmiany w funkcjonowaniu starostwa i jednostek podległych

Opublikowano:
Autor:

Zmiany w funkcjonowaniu starostwa i jednostek podległych - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW związku z wystąpieniem zagrożenia epidemicznego mieleckie starostwo i podległe mu instytucje zmieniają sposób funkcjonowania. Sprawdź jak załatwisz daną sprawę.

Komunikat starosty powiatu mieleckiego z 13 marca:

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Powiatu Mieleckiego w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 informuję: 

 

1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec od dnia 16 marca 2020 r. sprawy załatwiane będą telefonicznie pod nr. tel. (17) 78 00 500, drogą pocztową lub poprzez e-PUAP z wykorzystaniem formularza pismo ogólne do Urzędu oraz pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach osobiście za uprzednim zgłoszeniem telefonicznym i umówieniem terminu spotkania. 
Składanie dokumentów odbywa się w Punkcie Podawczym znajdującym się na parterze Urzędu w godz. od 8.00-11.00. 

2. Interesanci umówieni telefonicznie będą wpuszczani do budynku przez portiera po uzyskaniu  informacji -  kto?, do kogo?, i w jakim celu przybył? Następnie, zejdzie do nich pracownik danego wydziału/instytucji. 

3. Kontakt z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Mielcu mającym siedzibę w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, będzie odbywał się wyłącznie telefoniczne pod nr tel. (17) 788 62 00, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poprzez e-PUAP oraz pod adresem e-mail: biuro@pinb.mielec.pl. 

4. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, w którym mieści się Wydział Komunikacji od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania obsługa stron będzie się odbywać po wcześniejszej rejestracji telefonicznej na wyznaczoną godzinę w danym dniu. Rezerwacji telefonicznej można dokonać pod numerami telefonów:

(17) 78 00 424 
Dotychczasowy bilet „A”:
    sprawy rejestracji pojazdów.
Rezerwacja internetowa pozostaje bez zmian.
Dotychczasowy bilet „B”:
    wyrejestrowanie pojazdu,
    zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu,
    wtórnik tablicy,
    dodatkowa tablica rejestracyjna,
    zaświadczenia.

(17) 78 00 447 Dotychczasowy bilet „C”:
    odbiór stałych dowodów rejestracyjnych,
    wpisanie adnotacji "HAK, "GAZ", "VAT",
    dopisanie i wykreślenie współwłaściciela,
    wtórnik nalepki kontrolnej.

Zaleca się by odbiór stałych dowodów rejestracyjnych oraz złożenie zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu odbywało się drogą pocztową po wcześniejszym przesłaniu na adres Starostwa odpowiednich dokumentów oraz wskazania zwrotnego adresu korespondencyjnego. 

(17) 78 00 430 Dotychczasowy bilet „D” w sprawach:
    odbioru dokumentu prawa jazdy,
    złożenia wniosku o wydanie dokumentu prawa jazdy,
    odbioru dokumentu po zatrzymaniu/cofnięciu uprawnień kierowcy,
    wydania skierowania na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji,
    wydania profilu kandydata na kierowcę,
    złożenie wniosku i odbiór pozwolenia na pojazdy uprzywilejowane i prawo jazdy międzynarodowe.

 

5. Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna przy ul. Sękowskiego 2 b w Mielcu w dniach 16.03.2020 do 27.03.2020r. odwołuje wszystkie planowane wizyty, warsztaty oraz wszelkie terapie indywidualne. Sekretariat Poradni będzie otwarty od godz. 8.00 do 11.00. 

6. W Punktach Nieodpłatnej Pomocy Prawnej porady będą udzielane jedynie w formie telefonicznej:

PUNKT I - NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ - Stowarzyszenie Trzeźwościowe „NOWE ŻYCIE” 
•    Radomyśl Wielki: poniedziałek, piątek od 8:00 do 13:00, środa od 8:00 do 13:30, tel. 014 686 50 77,
•    Przecław: wtorek, czwartek od 8:00 do 13:00,– tel. 513 877 323 lub tel. 505 239 554.

PUNKT II - NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO - Fundacja „MASZ PRAWO”
•    Padew Narodowa: wtorek, piątek od 14:00 do 19:00, środa od 10:00 do 15:00, tel. 608 362 422
•    Wadowice Górne:, wtorek, czwartek od 8:00 do 13:00, tel. 531 568 465
•    
PUNKT III - NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO – Stowarzyszenie Wspierania Zasobów Ludzkich Nowy Horyzont
•    Tuszów Narodowy: poniedziałek, środa, piątek od 8:00 do 14:00, tel. (17)7 774 37 24,
•    Gawłuszowice: wtorek, czwartek od 14:00 do 20:00, tel. 665 764 827

PUNKT IV: NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ – radcy prawni
•    Mielec: poniedziałek – piątek od 8:00 do 12:00, tel. (17) 780 05 58.

PUNKT V: NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ - adwokaci
•    Mielec: poniedziałek – piątek od 12:00 do 16:00, tel. (17) 780 05 58.
•    
6. Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Żeromskiego 34 w Mielcu informuje o odwołaniu posiedzeń składów orzekających zaplanowanych od dnia 16 marca 2020r. O nowym terminie komisji zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub listownie.

7. Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie powiat-mielecki.pl. w zakładce kontakt. Zachęcam do wykorzystywania alternatywnego sposobu komunikacji z urzędem: przez ePUAP, wysyłając pisma/wnioski przez pocztę elektroniczną: starostwo@powiat-mielecki.pl  lub telefonicznie.  

Starosta Mielecki mając na uwadze bieżącą ocenę stanu zagrożenia chorobą zakaźną COVID-19 (koronawirusem) w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Powiatu Mieleckiego i pracowników Starostwa oraz konieczność podejmowania profilaktycznych działań zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa apeluje do klientów/petentów Starostwa Powiatowego w Mielcu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego o dostosowanie się do powyższych wskazówek.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE