Specjalną informację w tej sprawie przygotowała gmina Tuszów Narodowy. - Informujemy mieszkańców – beneficjentów projektu pn. "Eko – energia w gminach: Tuszów Narodowy - Mielec", którzy instalują panele fotowoltaiczne, że konieczne jest dokonanie zgłoszenia instalacji PV do PGE – czytamy w informacji.
Aby ułatwić mieszkańcom kontakt z zakładem energetycznym, w budynku Urzędu Gminy w Tuszowie Narodowy będzie dyżurował pracownik PGE, który pomoże przygotować zgłoszenie.
Zgłoszenie musi podpisać osoba, na którą jest wypisana umowa. Jeśli umowa była podpisana przez dwie osoby, zgłoszenie również muszą podpisać te same osoby.
Najbliższy dyżur: 15 stycznia 2020 r. (ŚRODA) w godz. 9.30 – 15.00 Sala Obrad Urzędu Gminy w Tuszowie Narodowym (pokój nr 10).
Do przygotowania zgłoszenia potrzebne będą:
1. Umowa kompleksowa na dostawę energii elektrycznej.
2. Ostatni rachunek za prąd (całość, nie dowód wpłaty).
W przypadku braku ww. dokumentów, dane potrzebne do zgłoszenia to: adres zamieszkania, pesel, aktualny nr licznika, nr PPE oraz moc przyłączeniowa; każda z tych informacji jest dostępna na infolinii: 422 222 222 lub dystrybucji PGE, tel. 17 749 58 05.
Ponadto potrzebne będą informacje:
1. Rodzaj przyłącza (ziemny, warkocz, bądź 4 osobne druty).
2. Nr słupa, z którego jest podłączony budynek (często jest w umowie, jeżeli nie, na każdym słupie jest tabliczka z numerem).
- Przygotowanie tych informacji znacznie usprawni przygotowanie zgłoszenia – przekazują urzędnicy.