W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, w którym mieści się Wydział Komunikacji od 16 marca do odwołania obsługa stron będzie się odbywać po wcześniejszej rejestracji telefonicznej na wyznaczoną godzinę w danym dniu.
Rezerwacja internetowa pozostaje bez zmian.
Rezerwacji telefonicznej można dokonać pod numerami telefonów:
(17) 78 00 424 Dotychczasowy bilet „A”:
- Sprawy rejestracji pojazdów.
Dotychczasowy bilet „B”:
- Wyrejestrowanie pojazdu,
- Zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu,
- Wtórnik tablicy,
- Dodatkowa tablica rejestracyjna,
- Zaświadczenia.
(17) 78 00 447 Dotychczasowy bilet „C”:
- Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych,
- Wpisanie adnotacji "HAK, "GAZ", "VAT",
- Dopisanie i wykreślenie współwłaściciela,
- Wtórnik nalepki kontrolnej.
Zaleca się by odbiór stałych dowodów rejestracyjnych oraz złożenie zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu odbywało się drogą pocztową po wcześniejszym przesłaniu na adres Starostwa odpowiednich dokumentów oraz wskazania zwrotnego adresu korespondencyjnego.
(17) 78 00 430 Dotychczasowy bilet „D” w sprawach:
- Odbioru dokumentu prawa jazdy,
- Złożenia wniosku o wydanie dokumentu prawa jazdy,
- Odbioru dokumentu po zatrzymaniu/cofnięciu uprawnień kierowcy,
- Wydania skierowania na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji,
- Wydania profilu kandydata na kierowcę,
- Złożenie wniosku i odbiór pozwolenia na pojazdy uprzywilejowane i prawo jazdy międzynarodowe.