reklama

Urząd Pracy: Sprawy klientów załatwiane wyłącznie w holu

Opublikowano:
Autor:

Urząd Pracy: Sprawy klientów załatwiane wyłącznie w holu - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPowiatowy Urząd Pracy informuje, że wprowadza kolejną reorganizację obsługi klientów. Wszystkie sprawy klientów załatwiane są wyłącznie w holu urzędu (parter). W holu znajduje się stanowisko, na którym zostały udostępnione formularze dotyczące najpilniejszych spraw.

Na dzień dzisiejszy można:
1. Skorzystać z telefonicznej bądź elektronicznej formy załatwienia sprawy. 

- telefonicznie: 

telefon ogólny: 17 788 00 50
telefony do poszczególnych pracowników znajdują się na stronie: https://pupmielec.bip.gov.pl/struktura-urzedu/struktura-powiatowego-urzedu-pracy-w-mielcu.html
- elektronicznie:

adres e-mail na który można kierować korespondencję: sekretariat@pup.mielec.pl
adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP https://epuap.gov.pl POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU /PUPMielecPL/SkrytkaESP
wnioski elektroniczne na stronie: https://mielec.praca.gov.pl/-/11377100-elektroniczne-uslugi-pup-w-mielcu-wykaz

2. Załatwić sprawę w holu urzędu poprzez wypełnienie dostępnych niżej wymienionych formularzy i pozostawienie ich we wskazanym miejscu.

Wniosek o rejestrację w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu
Wniosek o wydanie zaświadczenia ,
Wniosek o wyrejestrowanie,
Zgłoszenie członka rodziny,
Zgłoszenie numeru rachunku bankowego
Zgłoszenie wyjazdu za granicę
Wyrejestrowanie członka rodziny
Wniosek o przyznanie prawa do zasiłku po pracy za granicą   

3. Zachowano możliwość pełnej rejestracji elektronicznej (wymagane posiadanie Profilu Zaufanego).

4. Zrezygnowano z rejestracji, która wymagała osobistego stawiennictwa w urzędzie po wcześniejszym uzupełnieniu wniosku elektronicznego

5. Obsługa w zakresie przyjmowania oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemcowi, zezwoleń na pracę sezonową odbywa się wyłącznie elektronicznie poprzez portal www.praca.gov.pl

 
WAŻNE: W razie wątpliwości bądź podania niepełnych danych pracownicy urzędu będą się kontaktować z klientami telefoniczne lub poprzez e-mail, stąd bardzo ważne jest podanie danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail).

WYPŁATA NIEPOBRANYCH ŚWIADCZEŃ: 

Wypłata zasiłków niepobranych za miesiąc luty 2020 roku będzie możliwa 19.03.2020r. w banku PKO BP S.A. - Oddział I w Mielcu, ul. Jagiellończyka 11
 
Powyższe działania mają charakter profilaktyczny, przejściowy i podyktowane są ostrożnością w celu ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE