reklama

Szpitalne poradnie specjalistyczne w Mielcu wprowadzają nowy system kolejkowy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Kacper Piękoś

Szpitalne poradnie specjalistyczne w Mielcu wprowadzają nowy system kolejkowy - Zdjęcie główne

Nowy system kolejkowy w szpitalnych poradniach specjalistycznych w Mielcu już działa. | foto Kacper Piękoś

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościWprowadzenie nowoczesnego systemu rejestracji w Przychodni nr 4 stanowi przełom w procesie przyjmowania pacjentów w szpitalnych poradniach specjalistycznych. Ten postęp technologiczny jest odpowiedzią na liczne oczekiwania pacjentów i ma na celu znaczące usprawnienie całego procesu wizyt.
reklama

Paweł Pazdan podkreśla, że głównym celem wprowadzenia tego systemu było zapewnienie pacjentom dokładnej godziny przyjęcia. Zamiast orientacyjnych terminów, które wymagały od pacjentów przybycia znacznie wcześniej, teraz każdy otrzymuje precyzyjnie wyznaczony czas wizyty. To rozwiązanie ma na celu eliminację niepotrzebnego czekania i zwiększenie efektywności obsługi.

Wprowadzenie systemu było podyktowane kilkoma czynnikami. Na wszystkie zwrócili uwagę pacjenci, a my postanowiliśmy spełnić ich oczekiwania. Ważne było, aby nie otrzymywali orientacyjnej godziny przyjęcia, ale w miarę dokładną, tak by nie trzeba było przychodzić dużo wcześniej lub rano i pilnować tej kolejki, tracić czas

- mówił dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Mielcu.

Kluczową cechą nowego systemu jest także możliwość łatwego i szybkiego odwołania wizyty, co jest szczególnie ważne w przypadku nagłych zmian w planach pacjenta. Dodatkowo system zapewnia bieżące informacje o zmianach w kolejce, umożliwiając pacjentom śledzenie sytuacji na bieżąco.

Radosław Ziomek, koordynator poradni specjalistycznych, wyjaśnia, że korzystanie z systemu jest niezwykle proste. Wystarczy, że pacjenci podczas rejestracji podadzą swój aktualny numer telefonu. Następnie otrzymają SMS z przypomnieniem o wizycie, zawierającym dokładną godzinę przyjęcia. Ta godzina jest traktowana jako indywidualny numer pacjenta, który wyświetla się na monitorze obok gabinetu w momencie, gdy pacjent ma wejść do lekarza.

Ziomek zaznacza również, że w przypadku nagłych zmian, takich jak odwołanie wizyty przez pacjenta lub zmiany w grafiku lekarza, informacje te są na bieżąco aktualizowane na stronie internetowej szpitala. Dzięki temu pacjenci mają dostęp do najświeższych informacji.

Ważnym komunikatem dla pacjentów jest konieczność aktualizacji numeru telefonu w systemie rejestracji. To umożliwi otrzymanie powiadomień o wizytach oraz umożliwi szybkie odwołanie wizyty bez konieczności kontaktu telefonicznego z poradnią.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama