Cel konsultacji
Transport publiczny to codzienność wielu z nas – dojazdy do pracy, szkoły czy po prostu przemieszczanie się po okolicy. Dlatego tak ważne jest, abyśmy my, mieszkańcy, mogli wypowiedzieć się, jak te usługi powinny wyglądać. Czy rozkład jazdy jest wystarczający? Czy są miejsca, do których autobusy powinny dojeżdżać, ale jeszcze tam nie dotarły? A może warto wprowadzić więcej ekologicznych rozwiązań, które wpłyną na czystość powietrza w regionie?
Kto może wziąć udział?
Konsultacje skierowane są do wszystkich mieszkańców powiatu mieleckiego. Jest to doskonała okazja, aby włączyć się w proces decyzyjny dotyczący przyszłości transportu publicznego w regionie.
Jak się włączyć?
Konsultacje ruszają 17 września i potrwają do 8 października 2024 roku. Możesz przesłać swoje uwagi na trzy sposoby:
- Mailowo – wysyłając wiadomość na adres ptz@powiat-mielecki.pl. W tytule wpisz „Uwagi do aktualizacji Planu Transportu” i podziel się swoimi spostrzeżeniami.
- Listownie – na adres: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec (decyduje data wpływu).
- Bezpośrednio w siedzibie Starostwa Powiatowego w Mielcu, pokój 8 (kancelaria ogólna), w godzinach pracy urzędu.
Dostęp do informacji
Szczegółowe informacje dotyczące konsultacji oraz dokumenty do wglądu będą dostępne na stronie internetowej powiatu: https://powiat-mielecki.pl/aktualnosci, w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.powiat-mielecki.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Mielcu.Po zakończeniu konsultacji zostanie sporządzony raport, który będzie dostępny w tych samych miejscach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.