Mielecka Rada Seniorów to 15-osobowy organ powoływany na okres kadencji Rady Miejskiej w Mielcu, którego głównym zadaniem jest reprezentowanie interesów seniorów przed organami Gminy oraz inicjowanie działań mających na celu pobudzenie aktywności obywatelskiej wśród osób starszych. Rada działa jako ważny most między władzami miasta a jego starszymi mieszkańcami, przyczyniając się do budowania społeczeństwa inkluzywnego, w którym każdy ma głos.
Kto może zostać członkiem Rady?
Do udziału w naborze zapraszani są:
- Przedstawiciele podmiotów działających na rzecz osób starszych, takich jak kluby seniora czy Uniwersytety Trzeciego Wieku. Każdy z tych podmiotów może zgłosić jednego kandydata spośród swoich członków lub innych mieszkańców Mielca.
- Osoby powyżej 60. roku życia, zamieszkujące na terenie miasta Mielca, które uzyskały poparcie co najmniej 15 pełnoletnich mieszkańców gminy.
Jakie dokumenty są wymagane?
Dla przedstawicieli podmiotów:
- Formularz zgłoszeniowy,
- Oświadczenie kandydata,
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych,
- Dokument potwierdzający wybór kandydata,
- Statut lub inny dokument podmiotu.
- Formularz zgłoszeniowy,
- Oświadczenie kandydata,
- Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.