reklama
reklama

Rada powiatu mieleckiego: W jakich komisjach będę pracować radni?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Starostwo Powiatowe

Rada powiatu mieleckiego: W jakich komisjach będę pracować radni? - Zdjęcie główne

foto Starostwo Powiatowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPodczas ostatniej sesji Rady Powiatu radni wybrali składy osobowe Komisji.
reklama

Radni wybrali składy osobowe Komisji.

Komisje Rady Powiatu Mieleckiego:

1. Komisja Rewizyjna
Przewodniczący: Smaczny Józef 
Wiceprzewodnicząca: Orłowska Maria
Sekretarz: Duszkiewicz Edmund
Członkowie: Skrzypiec Mikołaj, Naprawa Wojciech

Komisja m.in.: opiniuje wykonanie budżetu powiatu, wnioskuje o udzielenie absolutorium dla zarządu powiatu, prowadzi kontrole zlecone przez radę powiatu. Komisja rewizyjna kontroluje działalność zarządu powiatu i powiatowych jednostek organizacyjnych.


2. Komisja Budżetu i Finansów
Przewodniczący: Skrzypiec Mikołaj 
Wiceprzewodniczący:
Członkowie: Barnaś Waldemar, Należna Maria, Działowski Zbigniew, Ortyl Tomasz

reklama

Zadania komisji to m.in.: kształtowanie polityki budżetowej powiatu, opiniowanie budżetu powiatu i etapów jego realizacji, analiza i ocena wydatków i dochodów powiatu oraz proponowanie stawek opłat i podatków stanowiących dochód powiatu.


3. Komisja Edukacji, Kultury i Sportu
Przewodniczący: Głaz Kacper 
Wiceprzewodniczący: 
Członkowie: Kamiński  Marek, Bryła Andrzej, Tychanowicz Grzegorz, Tejchma Jacek 

Jej zadaniem jest m.in.: kształtowanie polityki oświatowej, ocena funkcjonowania szkół ponadpodstawowych administrowanych przez powiat,  promocja powiatu, współdziałanie z organizacjami pozarządowymi

reklama


4. Komisja Infrastruktury
Przewodniczący: Rybiński Józef 
Wiceprzewodniczący: 
Członkowie: Skawiński Antoni, Głaz Kacper, Naprawa Wojciech, Ortyl Tomasz 

reklama

Zadaniem komisji jest m.in.: ocena utrzymania powiatowych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, ustalanie kierunków gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu, współdziałanie z innymi samorządami i związkami komunalnymi w zakresie realizacji inwestycji ponadgminnych, ocena stanu i oznakowania dróg powiatowych, ochrona środowiska przyrody i gospodarka wodna oraz ochrona przeciwpowodziowa i przeciwpożarowa.


5. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji:
Przewodniczący: Zbigniew Tymuła
Wiceprzewodniczący: 
Sekretarz: 
Członkowie: Waldemar Barnaś, Krzysztof Olszewski, Józef Smaczny, Mirosława Wyzga, Rybiński Józef,

Jej zadaniem jest m.in.: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków i petycji kierowanych do Rady Powiatu, rozpatrywanie skarg na działalność starosty, zarządu powiatu, kierowników jednostek organizacyjnych oraz jednostek organizacyjnych.

6. Komisja Rodziny Zdrowia i Pomocy Społecznej
Przewodniczący: Wyzga Mirosława
Wiceprzewodniczący: 
Członkowie: Napieracz Maria, Jabłońska Barbara, Chrabąszcz Andrzej, Bryła Andrzej 

Do zadań Komisji należą sprawy z zakresu: promocji i ochrony zdrowia, pomocy społecznej, profilaktyki prorodzinnej, wspierania osób niepełnosprawnych.


7. Komisja Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Przewodniczący: Naprawa Wojciech 
Wiceprzewodniczący: 
Członkowie: Kagan Stanisław, Tymuła Zbigniew, Rybiński Józef, Skrzypiec Mikołaj 

Do zadań Komisji  należą w szczególności sprawy z zakresu: rolnictwa, leśnictwa; rozwoju obszarów wiejskich; ochrony środowiska i przyrody; geodezji, kartografii, gospodarki nieruchomościami; gospodarki wodnej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama