reklama
reklama

Oferta pracy: Dyrektor Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej – trwa nabór kandydatów

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: canva.com

Oferta pracy: Dyrektor Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej – trwa nabór kandydatów - Zdjęcie główne

Nowy szef placówki będzie odpowiedzialny za kierowanie jednostką wspierającą rozwój dzieci i młodzieży. | foto canva.com

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościKandydaci muszą spełnić określone wymagania oraz przedstawić swoją koncepcję funkcjonowania poradni. Sprawdź, jakie kryteria trzeba spełnić i do kiedy można składać dokumenty.
reklama

Powiatowy Zarząd w Mielcu ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Poszukiwany jest doświadczony pedagog z umiejętnościami menedżerskimi, który pokieruje zespołem specjalistów i zadba o rozwój placówki. 

reklama

Jakie wymagania musi spełnić kandydat na dyrektora?

Osoby ubiegające się o stanowisko muszą spełnić określone kryteria formalne. Wśród wymagań znajdują się:

-wykształcenie wyższe i przygotowanie pedagogiczne,
-doświadczenie w pracy pedagogicznej lub w placówkach oświatowych,
-umiejętność zarządzania zespołem specjalistów,
-znajomość prawa oświatowego oraz zasad funkcjonowania poradni,
-mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w edukacji lub ośrodkach wsparcia psychologiczno-pedagogicznego.

reklama

Kandydaci powinni także przedstawić koncepcję funkcjonowania i rozwoju poradni, co pozwoli komisji ocenić ich wizję i kompetencje.

Jakie obowiązki czekają na przyszłego dyrektora?

Nowy dyrektor Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mielcu będzie odpowiedzialny za:

-organizację pracy zespołu psychologów, pedagogów i logopedów,
-koordynację działań diagnostycznych i terapeutycznych,
-współpracę z placówkami oświatowymi na terenie powiatu mieleckiego,
-dbanie o rozwój kadry i podnoszenie jakości świadczonych usług,
-zarządzanie budżetem placówki oraz realizację polityki edukacyjnej powiatu.

reklama

Termin składania dokumentów

Kandydaci zainteresowani udziałem w konkursie powinni złożyć kompletną aplikację do 26 marca 2025r. zgodnie z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu. Wymagane dokumenty to m.in.:

-życiorys zawodowy,
-potwierdzenie posiadanych kwalifikacji,
-koncepcja rozwoju poradni,
-zaświadczenia o doświadczeniu zawodowym.

Dlaczego warto aplikować?

Nowy dyrektor stanie przed wyzwaniami związanymi z dostosowaniem działań poradni do zmieniających się potrzeb edukacyjnych i społecznych. Placówka pełni kluczową rolę w systemie wsparcia dzieci i młodzieży w powiecie mieleckim, a jej skuteczne zarządzanie może realnie wpłynąć na rozwój lokalnej edukacji.

reklama

Osoby spełniające wymagania powinny jak najszybciej zapoznać się z treścią ogłoszenia i dostarczyć aplikację w wyznaczonym terminie.

Wszystkie informacje dostępne są na stronie powiatu Ogłoszono procedurę konkursową na stanowisko Dyrektora SPPP w Mielcu

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Portal Korso.pl - Najnowsze wiadomości z Mielca, Wiadomości, Sport, Biznes, Rozrywka, Kultura, Mielec. Sprawdź! Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama