reklama
reklama

Mielec. Remont w budynku urzędu miasta [WIZUALIZACJA]

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościUrząd Miejski w Mielcu ogłosił przetarg na remont wybranych pomieszczeń w budynku UM. Chodzi głównie o przebudowę i aranżację biura obsługi mieszkańca.
reklama

Celem inwestycji jest aranżacja wnętrza sali biura obsługi mieszkańca oraz przyległych pomieszczeń.

Co się zmieni w urzędzie?

  • Zlikwidowane zostanie pomieszczenie, które użytkowane było przez Bank PKO oraz zostanie zlikwidowany bankomat,
  • Zostanie wydzielona strefa poczekalni i strefa informacyjna (stanowiska dla mieszkańców, profil zaufany, elektroniczne akty prawne), wydzielona zostanie recepcja (2 stanowisk), strefa dowodów osobistych (4 stanowiska robocze), strefa do obsługi ewidencji ludności (1 stanowisko), strefa dodatkowa/pomocnicza (2 stanowiska, w przestrzeni po bankomacie), zamknięta zostanie strefa do obsługi dowodów osobistych (2 stanowiska w osobnym zamykanym na kod pomieszczeniu),
  • Strefa obsługi dowodów osobistych zostanie przeniesiona do obecnego pomieszczenia socjalnego.
  • Pomieszczenie socjalnego zostanie przeniesione do obecnego pomieszczenia XERO
W ramach projektu zostaną wymienione posadzki, meble oraz wykonany zostanie podwieszany sufit. 

reklama

Termin wykonania zamówienia wynosi 80 dni od zawarcia umowy. Ofertę przedsiębiorcy mogą złożyć do 9 marca.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama