Celem inwestycji jest aranżacja wnętrza sali biura obsługi mieszkańca oraz przyległych pomieszczeń.
Co się zmieni w urzędzie?
- Zlikwidowane zostanie pomieszczenie, które użytkowane było przez Bank PKO oraz zostanie zlikwidowany bankomat,
- Zostanie wydzielona strefa poczekalni i strefa informacyjna (stanowiska dla mieszkańców, profil zaufany, elektroniczne akty prawne), wydzielona zostanie recepcja (2 stanowisk), strefa dowodów osobistych (4 stanowiska robocze), strefa do obsługi ewidencji ludności (1 stanowisko), strefa dodatkowa/pomocnicza (2 stanowiska, w przestrzeni po bankomacie), zamknięta zostanie strefa do obsługi dowodów osobistych (2 stanowiska w osobnym zamykanym na kod pomieszczeniu),
- Strefa obsługi dowodów osobistych zostanie przeniesiona do obecnego pomieszczenia socjalnego.
- Pomieszczenie socjalnego zostanie przeniesione do obecnego pomieszczenia XERO
Termin wykonania zamówienia wynosi 80 dni od zawarcia umowy. Ofertę przedsiębiorcy mogą złożyć do 9 marca.
Komentarze (0)