Sygnałów o awarii przekazu telewizyjnego, za który odpowiada Multimedia było więcej. Dzwonili do nas mieszkańcy ulicy Kusocińskiego, Partyzantów i Metalowców w Mielcu.
CZYTAJ TAKŻE:Region. Kobieta spotkała na swojej drodze prawdziwego ninja. Pięścią uszkodził jej auto
Spróbowaliśmy skontaktować się z biurem obsługi klienta tego operatora. Automatyczna sekretarka przekierowała nas do działu obsługi technicznej, i tu nasze możliwości się skończyły. Nagrany głos prosił o podanie numeru klienta, bez którego nie można było kontynuować dalej połączenia.
Nagłośniamy ten problem z brakiem sygnału telewizyjnego dla części mieszkańców Mielca na naszym portalu, licząc, że dotrze on do odpowiednich służb Multimediów i problem ten zostanie rozwiązany.
Komentarze (3)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.
4 miesiące temu | ocena +0 / -0
gosia
tak to prawda -ja od wczoraj dzwonie i jestem zbywana przekierowaniem do dzialu technicznego a tam nikt nie raczy odebrac-ludzie za co my placimy te abonamenty, jesli to za co placimy nie otrzymujemy a dodatkowo obsługa niektorych operatorów jest nie na miejscu!!!!!!!!!
Zgłoś
Odpowiedz
Oceń
4 miesiące temu | ocena +1 / -2
jarek
Skąd przypuszczenie, że nic nie robią? Czy ta czytelniczka wie wszystko lepiej? Jeżeli tak, to po co Jej telewizja?
Zgłoś
Odpowiedz
Oceń
4 miesiące temu | ocena +1 / -1
Czytelnik
Czyli nie jesteście w stanie porozmawiać z operatorem i publikuje to co napisał klient, bez potwierdzenia wiadomości? Ciekawe co powie na to operator jak zobaczy :)
Zgłoś
Odpowiedz
Oceń