reklama

Co w Mielcu gra, a czego brakuje? Ruszyły konsultacje kulturowe

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Freepik.pl

Co w Mielcu gra, a czego brakuje? Ruszyły konsultacje kulturowe - Zdjęcie główne

Mielec pyta mieszkańców o kulturę. | foto Freepik.pl

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościCzy w Mielcu powinno być więcej koncertów? A może brakuje warsztatów dla dzieci, seniorów i całych rodzin? Czy jesteśmy gotowi na sztukę uliczną, działania w przestrzeni miejskiej, a może interesują nas nowe technologie w kulturze? Odpowiedzi na te pytania mogą odmienić kulturalne oblicze naszego miasta.
reklama

W ramach ogólnopolskiego programu Dom Kultury+ Inicjatywy Lokalne 2025, mielecki Dom Kultury realizuje projekt „Ja w mieście 2”. Jego celem jest zbadanie potrzeb, pomysłów i potencjału mieszkańców w zakresie kultury. To wyjątkowa okazja, by każdy z nas mógł mieć wpływ na to, jak w najbliższych latach będzie wyglądało życie kulturalne Mielca.

– Nie chodzi tylko o imprezy i wydarzenia – chodzi o ludzi, ich pasje, potrzeby, marzenia. Bo to one tworzą prawdziwą siłę miasta – podkreślają organizatorzy projektu.

Sercem pierwszego etapu projektu jest ankieta online, skierowana do wszystkich mieszkańców Mielca. To prosty i szybki sposób, by wypowiedzieć się na temat tego, co w kulturze miasta cenimy, czego nam brakuje, co chcielibyśmy rozwijać i wspierać. Czy oczekujemy nowoczesnych form aktywności? Czy potrzebujemy więcej działań na świeżym powietrzu, wydarzeń rodzinnych, przestrzeni do twórczego działania?

reklama

Nie pozwól, by ktoś inny decydował za Ciebie. Wypełnij ankietę i powiedz, czego oczekujesz od kultury w swoim mieście.

Projekt „Ja w mieście 2” to nie tylko zbieranie danych. To realna szansa na włączenie mieszkańców w tworzenie oferty kulturalnej szytej na miarę lokalnych potrzeb. Zebrane informacje posłużą do stworzenia profesjonalnej diagnozy potencjału kulturowego Mielca, która stanie się podstawą do planowania konkretnych działań i pozyskiwania wsparcia dla oddolnych inicjatyw.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo