W związku z panującą epidemią koronawirusa wywołującego Covid-19 Zarząd Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Mielcu postanowił od 11.05.2020 (poniedziałek) do odwołania:
- POWRÓCIĆ do bezpośredniej obsługi Klientów na poszczególnych Zakładach Spółki,
- nadal wstrzymać planowane i wynikające z harmonogramów wymiany wodomierzy,
- nadal wstrzymać dokonywanie odczytów przez Inkasentów,
- POWRÓCIĆ do obrotu gotówkowego w kasach Spółki (w Biurze Obsługi Klienta i w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego).
W tym okresie dla Klientów Spółki w razie potrzeby osobistego spotkania/załatwienia sprawy dostępni będą:
Pracownicy Biura Obsługi Klienta (ul. Wolności 44) – pn: 07:00 – 16:30, wt-pt: 07:00 – 16:00, sb: nieczynne,
Pracownicy Zarządu Cmentarza Komunalnego (ul. Królowej Jadwigi 66) – pn-pt: 07:30 – 15:30, sb: nieczynne.
Z pracownikami Spółki można skontaktować się:
- telefonicznie pod numerami:
Numer ogólny: 17 58 20 500
Biuro Obsługi Klienta: 17 58 20 590
Zarząd Cmentarza Komunalnego: 17 584 26 01
- lub przez internet:
Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: bok@mpgk.mielec.pl
Za pomocą platformy ePUAP i rządowego serwisu https://obywatel.gov.pl
Faktury za usługi: dostawa wody i odbiór ścieków przypadające w powyższym terminie wystawiane będą na podstawie średniego zużycia lub na podstawie otrzymanej informacji telefonicznej lub mailowej.
Zachęcamy Państwa do korzystania z usług: e-faktury. Wypełniony formularz zgody na e-fakturę można zeskanować lub sfotografować smartfonem i przesłać na adres bok@mpgk.mielec.pl - poinformował Urząd Miejski.