Reklama

Koronawirus w Urzędzie Miejskim w Mielcu. Ograniczenia w obsłudze interesantów

Opublikowano: 17 lutego 2021 12:07
Autor: SzB | Zdjęcie: UM

foto UM

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

strefa-covid-19 W Urzędzie Miejskim w Mielcu wykryto kolejne zachorowania na covid. Ze względu na zaistniałą sytuację od dziś zmienia się charakter pracy urzędu. Od dziś - środy 17 lutego - ograniczony jest bezpośredni dostęp do urzędników. Istnieje możliwość kontaktu bezpośredniego, ale w ścisłym reżimie sanitarnym, oraz po wcześniejszym umówieniu się na konkretny termin.

W urzędzie miejskim w Mielcu stwierdzono kolejne zakażenia koronawirusem. Potrzebna jest całkowita zmiana organizacji pracy i ograniczenie dostępu do urzędników. 

CZYTAJ TAKŻE: Koty, kotki i kocury. Mruczki na przełomie lat [ZDJĘCIA]

 

W związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń wywołanych wirusem SARS-CoV-2 wśród pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu, mielecki magistrat ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów. Od 17 lutego do odwołania, interesanci będą przyjmowani wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Wejście osób umówionych na spotkanie, odbywać się będzie głównym wejściem do budynków przy ul. Żeromskiego 23 i 26  oraz  ul. Chopina 2. Wszystkie osoby odwiedzające Urząd Miejski w Mielcu prosimy o zakrywanie ust i nosa, dezynfekcję rąk (dozownik z płynem dostępny jest w urzędzie) oraz zachowanie dystansu społecznego (1,5 m.) - czytmy w komunikacie Urzędu Miejskiego w Mielcu

 

Nie działają także kasy w urzędzie! 

W związku z ograniczeniem bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Mielcu, do odwołania nieczynne będą także kasy, w których można było dokonywać płatności za podatek. 

 

Płatność podatku

Wpłat z tytułu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego  bez dodatkowych opłat można dokonywać:

– we wszystkich oddziałach Banku PKO BP S.A. w Polsce

– za pomocą bankowości elektronicznej,

– przy użyciu e-usług

Indywidualne numery rachunków bankowych, na które należy dokonywać wpłat tytułem podatków lokalnych znajdują się w otrzymanych przez Podatników decyzjach wymiarowych (nakazach płatniczych).

Wszystkie informacje w sprawie zwrotu podatku akcyzowego udzielane są pod numerem telefonu 17 787 43 39 w godzinach pracy Urzędu Miasta.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.