Reklama

Wraca Jarmark Bożonarodzeniowy na mieleckim Rynku

Opublikowano: pt, 15 paź 2021 12:05
Autor:

Wraca Jarmark Bożonarodzeniowy na mieleckim Rynku - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 na mielecki rynek powróci Powiatowy Jarmark Świąteczny! Poczuć świąteczna atmosferę będziemy mogli w niedzielę, 12 grudnia.

Bożonarodzeniowy jarmark przed dwoma laty zgromadził blisko 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających. Była to rekordowa edycja tego wydarzenia w jego przeszło dziesięcioletniej historii.

- Bardzo cieszymy się na myśl o tym, że po rocznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, po czasie, w którym organizacja imprez była utrudniona lub wręcz niemożliwa, jarmark powróci na mielecki Rynek. Mamy nadzieję, że będą z nami zarówno mieszkańcy, którzy co roku chętnie odwiedzali tę imprezę, jak również wystawcy. To dzięki nim, dzięki ich regionalnym produktom, dzięki prezentowanemu rękodziełu nasz jarmark przez lata stał się tak popularną i wyjątkową imprezą – podkreśla starosta mielecki Stanisław Lonczak.

W tym roku już po raz kolejny do dyspozycji wystawców będzie około 250 m2 powierzchni wystawienniczej w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych Starostwo zachęca w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej.

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze za opłatą 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Są także 32 miejsca o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowane w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 130 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 3 grudnia 2021 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: [email protected]

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, email: [email protected], lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.