Kogo szuka urząd?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Mielec, zgodnie z ustawą o finansach publicznych, rozporządzeniami wykonawczymi oraz wytycznymi Ministra Finansów.Kandydat musi spełniać szczegółowe wymagania formalne, w tym:
- posiadać obywatelstwo polskie, pełnię praw publicznych oraz nieposzlakowaną opinię,
- mieć wyższe wykształcenie i odpowiednie kwalifikacje audytorskie (m.in. certyfikaty CIA, ACCA, CFA lub inne kwalifikacje wymienione w art. 286 ustawy o finansach publicznych),
- wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem w zawodzie audytora wewnętrznego,
- dobrze znać przepisy z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i samorządu.
Warunki zatrudnienia
Umowa obejmuje zastępstwo na czas nieobecności obecnego pracownika. Praca może być wykonywana w wymiarze nie mniejszym niż ¼ etatu. Wynagrodzenie zasadnicze (przy pełnym etacie) mieści się w przedziale 5250–10 500 zł brutto, z możliwością otrzymania dodatków funkcyjnych, za wieloletnią pracę, a także nagród uznaniowych i jubileuszowych. Urząd oferuje także pakiet socjalny i możliwość ubezpieczenia grupowego.
Komentarze (0)