Certyfikat ISO 27001 oznacza, że w urzędzie działa sprawdzony i zgodny z najlepszymi praktykami system ochrony informacji. Obejmuje on nie tylko dane obywateli, ale także dokumentację urzędową, procedury wewnętrzne i systemy informatyczne. Dzięki temu każda informacja – od prostego wniosku mieszkańca po kluczowe dane strategiczne miasta – jest bezpieczna i zabezpieczona przed utratą, nieuprawnionym dostępem czy zagrożeniami ze strony cyberprzestępców.
– Zdobycie certyfikatu ISO 27001 to efekt wielomiesięcznej pracy specjalnie powołanego przeze mnie zespołu. To inwestycja w bezpieczeństwo, zaufanie mieszkańców i wizerunek nowoczesnej administracji publicznej – podkreśla Radosław Swół, Prezydent Miasta Mielca.
Dzięki temu mieszkańcy mogą być pewni, że powierzane urzędowi dane traktowane są z najwyższą starannością i profesjonalizmem. Uzyskany certyfikat stawia mielecki urząd w gronie nowoczesnych instytucji publicznych, które wdrożyły międzynarodowe standardy bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania.
Komentarze (0)