reklama

Urząd Miasta zmienia godziny urzędowania

Opublikowano:
Autor:

Urząd Miasta zmienia godziny urzędowania - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW związku z obowiązującym stanem epidemii na terenie naszego kraju zmianie ulegają godziny pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu. Od 25 marca (środa) roku do odwołania pracownicy magistratu pracować będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

Przypominamy, że interesanci przyjmowani są wyłącznie w następujących sprawach:

  1. Zgłoszenia urodzenia oraz zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Telefon kontaktowy: 17 787 41 31, 17 787 41 32, adres e-mail: usc@um.mielec.pl

  1. Wydawanie dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Dowody osobiste: 17 787 40 56, 17 787 40 57

Sprawy meldunkowe: 17 787 40 55

W celu uzyskania informacji dotyczącej profilu zaufanego, osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym (nr telefonu:  17 787 40 56 lub 17 787 40 57)

Po umówieniu spotkania, wejście interesanta odbywać się będzie głównym wejściem do budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 26 przez upoważnionego pracownika urzędu.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE