Urząd Gminy Mielec ogłosił nabór na stanowisko informatyka. To propozycja pracy dla specjalistów IT z doświadczeniem w zarządzaniu systemami informatycznymi, sieciami i serwerami. Kandydaci mają czas na złożenie dokumentów do poniedziałku, 8 grudnia 2025 r., do godz. 16:00.
Wśród wymagań niezbędnych znajdują się m.in.:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, teleinformatyka, elektronika, itp.),
- prawo jazdy kat. B,
Dodatkowe atuty kandydata:
Urząd oczekuje, że kandydat będzie znał:
- przepisy dotyczące informatyzacji administracji (np. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, ochronie danych osobowych, doręczeniach elektronicznych),
- systemy Windows Server, Active Directory, Hyper-V,
- zagadnienia zarządzania sieciami (LAN/WLAN/VLAN, Fortinet), backupem (Veeam), VoIP, chmurą obliczeniową i cyberbezpieczeństwem (normy ISO).
Zakres obowiązków:
Pracownik zatrudniony na stanowisku informatyka będzie m.in.:
- administrować serwerami i systemami informatycznymi urzędu,
- zarządzać kopiami bezpieczeństwa, kontami użytkowników i uprawnieniami,
- diagnozować i usuwać awarie sprzętu i oprogramowania,
- administrować stroną internetową oraz Biuletynem Informacji Publicznej,
- zapewniać obsługę informatyczną obrad Rady Gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy.
Komentarze (0)