Rozjazdy o mniejszych promieniach dostarczone zostały w starej technologii, czyli w częściach gotowych do montażu. Natomiast kluczowe dla nowego układu konstrukcje Rz60E1-500-1:12 umożliwiające ruch pociągów z prędkością do 160 km/h na kierunku prostym i 60 km/h na kierunku zwrotnym, zostały dostarczone w technologii blokowej.
- Wykorzystaliśmy elastyczność systemu Switcher umożliwiającą współdziałanie ze wszystkimi znanymi technologiami wspierającymi blokową logistykę rozjazdów. Nasze wagony z uchylnymi platformami dowiozły bloki rozjazdowe na budowę mijanki. Następnie wykorzystując technologię mobilnych bramownic firmy Geismar dokonaliśmy rozładunku – mówi Grzegorz Leszczyński, członek zarządu Grupy KZN Bieżanów ds. inwestycji i logistyki.
Inwestycja w Majdanie Królewskim, wraz z elektryfikacją całego odcinka Ocice-Rzeszów oraz końcem modernizacji linii kolejowych 8 i 25; zwiększy przepustowość, umożliwi szybsze podróże i możliwości uruchomienia dogodniejszych połączeń między Rzeszowem a Warszawą przez Sandomierz – Skarżysko– Kamienną i Radom oraz przez Tarnobrzeg – Stalową Wolę i Lublin.