Jarmark odbędzie się 10 grudnia w rynku starego miasta.
Bożonarodzeniowy jarmark w Mielcu to coroczne wydarzenie, które od lat stało się stałym punktem w kulturalnym kalendarzu miasta. W zeszłym roku impreza zgromadziła imponującą liczbę 116 wystawców z różnych zakątków Polski oraz tysiące gości, którzy przemienili mielecką starówkę w malownicze i klimatyczne świąteczne miasteczko.
W ramach Powiatowego Jarmarku Świątecznego do Mielca zjechali wystawcy z takich miejscowości jak Lublin, Staszów, Rzeszów, Białystok, Przemyśl, Nowy Targ, Puławy, Katowice, Lesko, Zakopane, Busko-Zdrój, Częstochowa, Rawa Mazowiecka, Pińczów czy Radzyń Podlaski.
Fot. Starostwo Powiatowe w Mielcu
Wystawcy mają możliwość wynajęcia powierzchni pod stoiska wystawiennicze w cenie 40 zł za każdy metr kwadratowy. Minimalna dostępna powierzchnia do wynajęcia wynosi 2 metry kwadratowe. To samodzielnie na wystawcach spoczywa odpowiedzialność za organizację oraz wyposażenie stoiska.
Wystawcy mogą dokonywać zgłoszeń swojego udziału w jarmarku w okresie od 17 października do 1 grudnia. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wyczerpania dostępnej powierzchni wystawienniczej, organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia okresu naboru zgłoszeń.
Komentarze (0)