Reklama

Ratunku! Czyli kilka sposobów na przejedzenie

Opublikowano:
Autor:

Ratunku! Czyli kilka sposobów na przejedzenie - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Bywa, że żołądek mówi dość, ale potraw tyle na stole, że... grzech sobie odmówić. Dotyczy to w szczególności świąt, kiedy wszyscy pozwalamy sobie na nieco więcej. Skutki mogą być opłakane. Ale zdradzimy Wam kilka rad, dzięki którym można złagodzić objawy świątecznego obżarstwa.

Oto kilka sprawdzonych metod:
1. Oszukaj mózg – weź mniejszy talerz. Złudzenie optyczne sprawi, że talerz będzie wyglądał na pełniejszy nawet przy mniejszej ilości potraw.
2. Na kilka godzin po prostu wstrzymaj się od jedzenia. Wiemy! Może być ciężko, ale może się okazać, że to jedyny i najbardziej oczywisty sposób.
3. Pij! Ale wyłącznie wodę niegazowaną. Warto pomyśleć o herbatkach ziołowych, typu mięta czy rumianek.
4. Nie jedz na siłę wszystkiego, co stoi na stole. Niektóre z potraw zostaw na drugi dzień świąt.
5. Jeśli dopadła Cię biegunka, nie rezygnuj z jedzenia, ale jedz wyłącznie dania lekkostrawne i dużo popijaj... (punkt 3). Daruj sobie mleko i cukier, bo będzie jeszcze gorzej...
6. Masuj brzuch lub poproś o to bliską osobę. Masaż rozkurczy Twoje napięte mięśnie i pobudzi metabolizm. Pomyśl o ciepłej kąpieli z olejkami.
7. Wyjdź na świeże powietrze. Pobiegaj, a jeśli czujesz się zbyt rozleniwiony/a po prostu wyjdź na spacer. Przede wszystkim się dotlenisz i spalisz trochę kalorii. Wrócisz wypoczęty/a i rześki/a.
8. Nie mieszaj potraw i raczej unikaj sklepowych słodyczy.
9. W okolicy wątroby połóż ciepły okład, możesz to zrobić z wykorzystaniem termoforu.
10. Nie stół jest najważniejszy – skup się na rozmowach z bliskimi, nie na tym, co jest na stole. Po prostu :)

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE