„Symulator Przedsiębiorczości Społecznej (SPS)” to projekt dla osób i grup z pomysłem lub chęcią znalezienia go w obszarze biznesu mającego charakter przedsiębiorstwa społecznego. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia i prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego (PS).
Wszyscy ci, którzy myślą o założeniu stowarzyszenia, fundacji lub spółdzielni socjalnej, albo już są na tej ścieżce, a chcą przetestować różne rozwiązania na aktywizację osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez zatrudnienie ich w PS i zgłoszą się do projektu, będą mogli wziąć udział w różnych szkoleniach i warsztatach:
a) design thinking,
b) model canvas i kamienie milowe,
c) założenia i przygotowanie danych do biznesplanu,
d) komunikacja interpersonalna,
e) autoprezentacja,
f) prezentacje multimedialne,
g) przygotowanie do udziału w sesjach pitchingowych,
h) budowanie zespołu,
i) jak rozwijać biznes – rozwój strategiczny Przedsiębiorstwa Społecznego (cele
strategiczne i taktyczne)
j) techniki sprzedaży,
k) społeczna odpowiedzialność biznesu,
l) fundraising,
m) inspirujące dobre praktyki,
n) gry symulacyjne
Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć osobiście
w terminie od 12.03.2019 r. do 19.03.2019 r. w biurze ROWES w Mielcu lub w siedzibie: RARR S.A., lub Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem: http://www.rarr.rzeszow.pl/o_nas/aktualnosci/2346,symulator-przedsiebiorczosci-spolecznej-sps-rozpoczecie-rekrutacji.html?PHPSESSID=303cdfe0361251d897def4b48c664607 Kontakt: