Wojciech Dobrowolski swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w Dworze Ostoya w Jasionce k. Rzeszowa, gdzie w latach 2009-2011 był dyrektorem Działu Sprzedaży i Marketingu. Następnie, w latach 2011-2012 objął stanowisko Kierownika Sprzedaży w trzygwiazdkowym Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w Świlczy k. Rzeszowa. W latach 2012-2014 zajmował stanowisko F&B Managera w czterogwiazdkowym Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Następnie od 2015 do 2019 r. sprawował funkcję Kierownika Marketingu w czterogwiazdkowym Hotelu Sokół Wellness & SPA w Łańcucie. Od 2010 r. prowadzi działalność dydaktyczną w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie współpracuje z Katedrą Turystyki i Rekreacji w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru: organizacji eventów, obsługi gości w gastronomii, hotelarstwa i działalności gospodarczej w turystyce.
120-pokojowy obiekt Holiday Inn Express, znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, będzie jednym z najnowocześniejszych hoteli tej klasy w Europie. Ma służyć nie tylko pasażerom portu lotniczego, ale także klientom pobliskiej G2A Areny oraz licznym firmom ulokowanym w sąsiedztwie podrzeszowskiego lotniska. Holiday Inn Express najnowszej, czwartej generacji jest marką ekonomiczną stworzoną przez sieć IHG w odpowiedzi na potrzeby ludzi wychowanych w świecie nowych technologii. Hotel będzie dysponował nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz przestrzenią, która pozwoli na integrację pomiędzy gośćmi.