Do rozdysponowania są 2 miliony złotych, z czego 1 mln 100 tys. zł przeznaczonych jest na realizację projektów ogólnomiejskich, natomiast na projekty lokalne zarezerwowano po 100 tys. zł w każdym z 9 wyznaczonych obszarów.
Przez 10 dni, od 20 do 30 września, możemy oddać swoje głosy na maksymalnie trzy wybrane projekty ogólnomiejskie. Można głosować w trybie elektronicznym za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej miasta lub za pomocą papierowych kart do głosowania, które będzie można samemu wydrukować ze strony internetowej miasta Mielca od 20 września.
Głosowanie w trybie elektronicznym odbędzie się za pomocą formularza elektronicznego umieszczonego na stronie internetowej miasta.
W tym roku swoje głosy w formie papierowej będzie można oddać w 2 punktach na terenie miasta:
- Budynek główny Urzędu Miejskiego (ul. Żeromskiego 26)
- Miejska Biblioteka Publiczna (główny budynek przy ul. Kusocińskiego)
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.