reklama

Najcenniejsze kobiece nazwiska. Która Polka jest warta najwięcej?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości "Forbes Women" opublikował trzeci już "Rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce". Liderką jest nasza duma narodowa - Iga Świątek. Tuż za nią znalazła Małgorzata Rozenek-Majdan, a dopiero na kolejnym miejscu Anna Lewandowską. Trzeba jednak dodać, że pomiędzy pierwszym a następnymi miejscami różnica jest kolosalna.
reklama

Gazeta opublikowała listę 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych roku 2022. Wcześniej eksperci wyliczyli, jaka jest wartość medialna znanych Polek. Chcąc wyłonić liderkę rankingu, w tegorocznym zestawieniu organizatorzy przeanalizowali ponad 3,2 mln publikacji w mediach. Wartość medialna wszystkich badanych przekazów (artykułów, materiałów TV, radiowych itd.) osiągnęła poziom - uwaga - ponad 8,6 mld zł. To prawie dwukrotnie więcej niż roczny budżet miasta wielkości Poznania. 
 

Iga Świątek warta ponad 700 mln zł 

W tym roku liderką rankingu została Iga Świątek. Markę osobistą najlepszej tenisistki świata wyceniono na ponad 713 mln zł. W poprzednim rankingu 
również uplasowała się ona na pierwszym miejscu, jednak od tego czasu jej wartość wzrosła o ponad 300 mln zł. 
 
Jak tłumaczył Piotr Zieliński, autor rankingu,  podczas konferencji Forbes #Razem Mamy Wpływ, jest to efekt jej sukcesów sportowych, które przekładają się na olbrzymie zainteresowanie mediów jej osobą.
 
Ale sami kibice cenią przecież Igę za naturalność i zaangażowanie w sprawy społeczne. Nasza tenisistka, zabierając głos w przestrzeni publicznej coraz więcej miejsca poświęca na mówienie o tym, co jest dla niej ważne poza kortem 
 
- mówi Piotr Zieliński. Na drugim miejscu uplasowała się Małgorzata Rozenek-Majdan, której wartość marki wyniosła 206 mln, natomiast wartość Anny Lewandowskiej, która znalazła się na miejscu trzecim, niewiele mniej, bo 206 milionów złotych.
 

Ranking Forbes: Edyta Górniak przed Olgą Tokarczuk

 
Tuż za podium znalazła się  Maryla Rodowicz, której wartość oszacowano na ponad 180 mln zł, przed Margaret (jej wartość to ponad 154 mln zł). W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze Martyna Wojciechowska, Edyta Górniak, Barbara Kurdej-Szatan, Olga Tokarczuk oraz olimpijka  - Anita Włodarczyk. 
 
Poza pierwszą dziesiątką uplasowała się w tym roku m.in. Magda Gessler. Jest to duży spadek w porównaniu z roku ubiegłym, gdzie znalazła się na 3 miejscu. 
 
Zdaniem dziennikarza "Forbes" Piotra Zielińskiego, budowanie marki osobistej jest w dzisiejszych czasach nie tyle modą, co wymogiem.
 
Zajrzyj do naszej galerii i poznaj TOP 25 najcenniejszych polskich, kobiecych marek. 
 
 

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu korsosanockie.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama