W tym roku w ofercie ma znaleźć się aż pięć wersji legendarnej kanapki: klasyczny, z chrzanem, z kurczakiem, ogniste papryczki oraz z żurawiną. Do sprzedaży powrócą także zakręcone frytki z sosem śmietanowym
Burger Drwala to nie tylko kanapka – to zjawisko, które co roku wzbudza emocje wśród fanów McDonald’s. Gdy tylko pojawia się w menu, w mediach społecznościowych zaczyna się prawdziwe odliczanie.
To klasyczne połączenie kotleta wołowego, sera w panierce, bekonu, prażonej cebulki, sałaty i kremowego sosu w charakterystycznej bułce z serowo-bekonową posypką. W prostocie tej kompozycji tkwi siła, która od ponad dekady przyciąga rzesze smakoszy.
W ubiegłym roku Burger Drwala trafił do restauracji 20 listopada, a kolejne warianty pojawiły się tydzień później. W 2023 roku premiera miała miejsce wyjątkowo wcześnie – już 8 listopada. W tym sezonie inauguracja odbędzie się w Poznaniu, który przejął rolę gospodarza od Wrocławia.
W poprzednim sezonie klasyczny Drwal kosztował około 24,90 zł, a zestaw z frytkami i napojem – 32,90 zł.
Każdy rok przynosi nowe wersje burgera. W przeszłości można było spróbować Drwala klasycznego, podwójnego, z kurczakiem, z żurawiną, na ostro z papryczkami jalapeño, a także wariacji z plackiem ziemniaczanym czy sosem chrzanowym. W zeszłym sezonie w menu pojawiła się wersja z dodatkiem kurek.
Bez względu na nowości, to właśnie klasyk cieszy się największym uznaniem i uznawany jest za symbol powrotu zimowych miesięcy.
Komentarze (0)