Regulamin konkursu organizowanego przez Korso Mieleckie.
§1 Organizator
Organizatorem konkursu jest redakcja Korso Mieleckiego, Mielec, ul. Biernackiego 1/4.
Fundatorem nagród jest Park Inwałd.
§2 Cele konkursu
Celem konkursu jest promocja Świata Marzeń w Parku Inwałd, popularyzacja działalności „Korso Mieleckie” oraz zaangażowanie lokalnej społeczności.
§3 Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, mieszka na terenie Polski i akceptuje zasady niniejszego regulaminu.
§4 Zasady konkursu
Konkurs trwa od godz. 10:00 we wtorek 11 czerwca do środy 12 czerwca do godz. 12:00.
Aby wziąć udział w konkursie, uczestnicy muszą
1. Udostępnić post na FB
2. Odpowiedzieć na pytanie: Jak spędziłeś swój niezapomniany urlop?
Wybierzemy oryginalne odpowiedzi i nagrodzimy.
Każdy uczestnik konkursu w komentarzu przesyła odpowiedź i może to zrobić tylko raz. Kryteria oceny to: kreatywność, oryginalność oraz zgodność z tematem konkursu.
§5 Nagrody
Do wygrania jest 4 komplety po trzy bilety każdy.
§6 Ogłoszenie wyników i odbiór nagród
Wyniki konkursu będą ogłoszone na Facebooku Korso Mieleckie w czwartek rano. Odbiór nagrody w redakcji Korso.
§7 Postanowienia końcowe
Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, o czym zobowiązuje się poinformować uczestników w sposób odpowiedni dla danego środka przekazu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje Organizator.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.