Uroczyste przekazanie nowej karetki odbyło się w poniedziałek (8 stycznia) w siedzibie Pogotowia Ratunkowego w Mielcu. Wzięli w niej udział przedstawiciele lokalnych samorządów: dyrektor pogotowia Grzegorz Gałuszka, starosta powiatu mieleckiego Stanisław Lonczak, wicestarosta Andrzej Bryła, członkowie zarządu Zbigniew Działowski i Andrzej Chrabąszcz oraz przedstawiciele zarządu pogotowia ratunkowego.
- Chciałbym bardzo podziękować samorządowi za wkład finansowy, bo dzięki temu dofinansowaniu oraz naszym 110 tysiącom złotych oprócz zakupu ambulansu mogliśmy go również w pełni wyposażyć. Nowy ambulans wyposażony jest w wysokospecjalistyczny sprzęt medyczny do ratowania i podtrzymywania życia pacjentów, m. in. defibrylator, respirator, ssak medyczny i inne urządzenia. To już 6 ambulans, który na przełomie roku trafił do naszej stacji - powiedział dyrektor pogotowia.
- To kolejna okazja, żeby spotkać się na miłej uroczystości przekazania nowego, tak ważnego sprzętu. Cieszę się, że Rada Powiatu Mieleckiego jednogłośnie poparła decyzję o dofinansowanie zakupu ambulansu. Karetka jest zgodna ze standardami Unii Europejskiej. Jest to wyraz troski samorządu mieleckiego o swoich mieszkańców - powiedział starosta Stanisław Lonczak.
Oficjalnie starosta przekazał kluczyki i dowód rejestracyjny dyrektorowi pogotowia, następnie kapelan pobłogosławił nowy zakup, a pracownicy pogotowia zaprezentowali środek ambulansu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.