Budowa Vendo Parku zlokalizowanego na działce o powierzchni 4,2 ha przy ulicy Żeromskiego 15 w Mielcu rozpoczęła się w kwietniu 2022. Wcześniej na tym terenie znajdował się hipermarket firmy Tesco, która w 2019 rozpoczęła proces wycofywania się z polskiego rynku. Park handlowy w miejscu wielkopowierzchniowego sklepu samoobsługowego to potwierdzenie zmieniających się trendów konsumenckich.
"Parki handlowe są dziś najmocniej rozwijającym się formatem. Doskonale wpisują się w oczekiwania klientów. Wejście do każdego ze sklepów w parku znajduje się bezpośrednio od strony parkingu, nie ma tu części wspólnych i użytkownicy nie muszą pokonywać dużych odległości w poszukiwaniu sklepu danej marki lub produktów. To pozwala im na szybkie, wygodne zakupy blisko miejsca zamieszkania, a tego obecnie oczekują odbiorcy" - mówi Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający, Trei Real Estate Poland.
Na nową wybudowaną inwestycję składają się dwa budynki – jeden z wielobranżową powierzchnią handlową, drugi z supermarketem spożywczym. Na ponad 7 000 mkw. znalazły się sklepy 13 marek, a wśród nich zarówno te dobrze znane mieszkańcom regionu jak KiK, Biedronka, Rossmann, Pepco, Media Expert, Sinsay, Ziko Optyk, Poczta Polska, jak i te debiutujące w mieście: sklepy odzieżowe Takko Fashion i kaes., dyskonty Dealz i Tedi, sklep zoologiczny Kakadu. Oferta parku handlowego została dobrana tak, aby zapewnić odwiedzającym komfortowy dostęp do bogatej bazy podstawowych produktów oraz poszerzyć lokalne możliwości zakupowe. Klienci mieleckiego obiektu będą mogli skorzystać z 360 miejsc parkingowych. Wartość całej inwestycji szacuje się na 11,9 mln euro.
"Vendo Park w Mielcu to nasz debiut w województwie podkarpackim. Dostrzegliśmy w tym regionie potencjał i możliwość poszerzenia dostępnej dotychczas oferty zakupowej. Parki handlowe cieszą się dużym zainteresowaniem najemców, na co wskazuje pełna komercjalizacja mieleckiego Vendo Parku jeszcze przed jego otwarciem. Odpowiadając na duży popyt z ich strony, planujemy w przyszłości rozbudowę obiektu. Do podobnego powiększenia powierzchni handlowej przygotowujemy się także w naszych innych inwestycjach – w Chorzowie, Władysławowie, Skarżysku-Kamiennej. To potwierdza atrakcyjność tego formatu dla najemców i jego perspektywiczność" - komentuje Jacek Wesołowski.
Trei rozwija swoją sieć parków handlowych w oparciu o silne marki oferujące produkty spożywcze, drogeryjne, RTV/AGD, artykuły gospodarstwa domowego, a także wprowadzając dyskonty, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem odbiorców. W swoim portfolio posiada łącznie 42 Vendo Parki zlokalizowane na terenie Polski, Czech i Słowacji, z czego 32 znajdują się w Polsce. Mielecki obiekt to trzecia, po Skarżysku-Kamiennej i Otwocku, lokalizacja otwarta w tym roku. Obecnie Trei realizuje kolejne cztery inwestycje: w Krakowie, Zambrowie, Gorzowie Wielkopolskim i w Łapach, a przyszły rok planuje zamknąć z ośmioma nowymi parkami handlowymi w portfolio.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.