InPost przygotował dla swoich klientów innowacyjny program lojalnościowy InCoin. – Wystarczy tylko zaktualizować apkę do najnowszej wersji i zaakceptować regulamin, by wejść do zabawy – informuje polska spółka. Program funkcjonuje od kilku tygodni.
Z aplikacji korzysta 7 mln ludzi. InPost chce by zbierali teraz InCoiny. Po co?
O co chodzi z InCoinami i dlaczego warto je zbierać? – Start nowej funkcjonalności pozwala na zdobywanie nagród za wybrane aktywności związane z aplikacją InPost Mobile – informuje Biuro Prasowe. – Dostęp do niej sukcesywnie będzie przyznawany każdemu, kto posiada najnowszą wersję aplikacji mobilnej i zaakceptuje regulamin. W specjalnej zakładce „Nagrody” czekają proste wyzwania. Za korzystanie z usług InPost np. nadanie lub odebranie paczki klienci zgarniają InCoiny – dodaje.
Oprócz wyzwań związanych z przesyłkami znajdziemy tam również wyzwania dotyczące pozostałych usług InPost jak. np. zakupy z InPost Pay lub dokonywanie zamówień dowolnych produktów w aplikacji InPost Fresh. Ponadto w aplikacji będą pojawiać się też dodatkowe zadania ograniczone czasowo.
Zebrane InCoiny są ważne przez 2 lata, od momentu ich przyznania. Można je wymieniać na: kody zniżkowe na nadania oraz przedłużenia czasu odbioru paczki; vouchery za płatności jednym przyciskiem z InPost Pay oraz na zakupy w InPost Fresh; zniżki u partnerów m. in. Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, Motus, Storytel, eSky, WyjątkowyPrezent, Kiano, Simply Buy.
InPost program partnerski. Będą kolejne oferty
InPost zaznacza, że to dopiero początek, bo firma zamierza stopniowo wprowadzać kolejne programy. Spółka jest pierwszą firmą w Polsce, która stworzyła sieć automatów Paczkomat, które są samoobsługowym punktem nadawania i odbioru paczek, czynnych 24 godziny na dobę. Obecnie w naszym kraju dysponuje 22 tys. paczkomatów, które zlokalizowane są w bliskim sąsiedztwie osiedli oraz sklepów. InPost systematycznie rozszerza również swoją sieć za granicą, m.in. we Włoszech, Francji, czy Wielkiej Brytanii.Według najnowszych badań – międzynarodowej agencji badawczej Kantar, 94 proc. polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat właśnie tej firmy, jako formę dostawy, a 85 proc. jako formę wysyłki. Dodajmy, że z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 7 mln ludzi.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.