W związku z wejściem w życie zmian w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach gminy co najmniej raz na 2 lata mają obowiązek przeprowadzić kontrolę posiadania umów na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodności postanowień tych umów z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy i dowodów uiszczania opłat za te usługi
Do nieruchomości niezamieszkałych, w których wytwarzane są odpady komunalne, zalicza się np. obiekty produkcyjne, usługowe, handlowe, warsztaty, biura, sklepy, ośrodki zdrowia, apteki, szpitale, pensjonaty, hotele, szkoły itp.
W związku z powyższym, przedsiębiorcy z terenu gminy Gawłuszowice, zostaną powiadomieni pisemnie o terminie kontroli i zobowiązani do udokumentowania posiadania umów na korzystanie z usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych poprzez okazanie takich umów i dowodów uiszczania opłat za te usługi.
Przedsiębiorcy, którzy nie mają jeszcze zawartej umowy na odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej, zobowiązani są tego dokonać niezwłocznie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.