Celem reorganizacji jest poprawa efektywności pracy urzędu i funkcjonowania jego pracowników.
Najbardziej znaczące zmiany dotkną Wydziału Inwestycji, który oprócz dotychczasowych zadań związanych z projektowaniem i realizacją miejskich inwestycji oraz remontów, przejmie także zarządzanie siecią dróg miejskich oraz realizację inwestycji i remontów drogowych.
Nowością w strukturze urzędu będzie Referat Utrzymania Miasta (I-UM) w ramach Wydziału Inwestycji. Będzie on odpowiedzialny za utrzymanie i eksploatację terenów zielonych, zarządzanie zezwoleniami na wycinkę drzew, nasadzenia, a także utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów zabaw, siłowni plenerowych, boisk i małej architektury, w tym odśnieżanie w okresie zimowym. Są to zadania mające bezpośredni wpływ na codzienne życie mieszkańców Mielca.
Wydział Transportu, Energetyki i Działalności Gospodarczej (TED) również przeszedł reorganizację. Oprócz zadań związanych z transportem publicznym i energetyką, będzie teraz odpowiadał za działalność gospodarczą oraz funkcjonowanie targowisk miejskich.
W Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami (OŚGO) zlikwidowany zostanie Referat Zieleni. W Wydziale będą realizowane zadania dotyczące gospodarki wodnej i melioracji, ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz ochrony zwierząt i zarządzania cmentarzami.
Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miejskim mają na celu usprawnienie zarządzania miastem, poprawę jakości życia mieszkańców oraz lepszą koordynację działań związanych z rozwojem Mielca.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.