W ramach turnieju uczestnicy rozegrali symultanicznie rozgrywki w popularne gry online: Fortnite (w skład drużyny weszli: Damian Lis, Oskar Ciejka, Jakub Szumny i Bartosz Ochalik) oraz League of Legends (tu zagrali: Jakub Kapinos, Kajetan Kupiec, Konrad Stępień, Paweł Garncarz, Patryk Dymczyk, Paweł Lelakowski).
W rozgrywkach League of Legends drużyna zdobyła pierwsze miejsce, za co jej członkowie otrzymają laptopy Acer Chromebook 516.
Finalnie, po serii rozgrywek, mielecka szkoła znalazła się na szczycie klasyfikacji generalnej, wyprzedzając zespoły z Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II W Krotoszynie oraz Technikum im. św. Józefa w Kaliszu.
Gracze wszystkich tych drużyn wywalczyli dla swoich placówek po trzy zestawy PC Predator Orion 3000 z monitorami, myszkami i klawiaturami.
Miejsce | Nazwa drużyny | Nazwa Szkoły | Fortnite punkty | LoL punkty | Suma punktów |
1 | ZST Mielec | ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W MIELCU | 2 | 10 | 12 |
2 | Falcons ZSP3 | ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 IM. JANA PAWŁA II W KROTOSZYNIE | 10 | 0 | 10 |
3 | technikum-kalisz | TECHNIKUM IM. ŚW. JÓZEFA W KALISZU | 4 | 4 | 8 |
- Rozgrywki League of Legends | MVP - Klapki Jezusa z Zespołu Szkół technicznych w Mielcu.
Predator Games 2023 to nie tylko świetna zabawa i nagrody dla zawodników, lecz także okazja na wzmocnienie więzi i budowę mocniejszego porozumienia ze szkołą i pedagogami - przekazują organizatorzy rozgrywek. - Dlatego właśnie tworzymy jedyne tego rodzaju wydarzenie esportowe dla uczniów – Międzyszkolne Rozgrywki Gamingowe dla polskich szkół. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, w której młodzi pasjonaci gamingu mogą poczuć się jak profesjonalni esportowcy, choć nie muszą mieć do tego żadnego przygotowania. Wystarczy pasja… i wsparcie szkoły! Gaming może rozwijać mnóstwo przydatnych umiejętności, na przykład szybkie analizowanie sytuacji i podejmowanie decyzji. Gracze wybierają tytuły, które wykorzystują ich naturalne kompetencje i podnoszą ich poziom z każdą rozgrywką. Gra drużynowa może podnosić pewność siebie zawodników, a także zapewniać poczucie akceptacji i przynależności. Gaming ma pozytywny wpływ na rozwój społeczny i poznawczy młodego człowieka. Pomaga rozwijać komunikację i umiejętność przetwarzania informacji czy rozwiązywania problemów i kompetencje strategiczne. Poprawia koordynację psychoruchową i podstawowe przetwarzanie obrazu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.