Reklama

Reklama

Czy kurier dostarczający nam zamówiony towar powinien mieć maseczkę? Wyjaśniamy

Opublikowano: 1 listopada 2020 08:50
Autor:

Czy kurier dostarczający  nam zamówiony towar powinien mieć maseczkę? Wyjaśniamy - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości - Kurier, który przyniósł mi zamówiony towar nie miał maseczki. Zwróciłem mu na to uwagę. Obrażony zabrał towar i poszedł – poinformowała nas jeden z Czytelników, który jak dodał mieszka w bloku, a cała ta sytuacja miała miejsce przed wejściem do mieszkania, na klatce schodowej.

W czasie szalejącej pandemii i haseł ograniczenia do minimum wychodzenia z domu, wiele osób zamawia różne towary przez internet lub telefonicznie, a dostarczają je kurierzy.
CZYTAJ TAKŻE:Czerwona strefa nic nie daje. Krzywa zachorowań w pow. mieleckim wciąż idzie w górę

Przepisy dotyczące noszenia maseczek w przestrzeni  publicznej,  które kilkanaście dni temu weszły w życie nie pozostawiają żadnych wątpliwości. Za przestrzeń publiczną uważa się również klatki schodowe w blokach, windy, piwnice czy inne pomieszczenia wspólne.

Maseczki w tych miejscach powinni nosić lokatorzy bloków, ale również ich goście, a takimi gościami są kurierzy dostarczający nam zmówione towary czy paczki. W przypadku kurierów ten obowiązek jest tym bardziej istotny, że oni rozwożąc  towary poruszają się po różnych miejscach i potencjalnie mogą się zakazić i roznosić koronawirusa.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.