Dawna sala obrad Rady Powiatu Mieleckiego przy ul. Sękowskiego 2B została w całości przekształcona w punkt obsługi klienta. Od dziś przy nowoczesnych stanowiskach można załatwić wszelkie formalności związane z zarejestrowaniem, przerejestrowaniem lub wyrejestrowaniem pojazdu. Utworzone zostały również punkty, w których właściciele pojazdów wybiorą swoje dowody rejestracyjne i wtórniki tablic rejestracyjnych, a także uzyskają wpisy do dowodów rejestracyjnych – te dotyczące przystosowania pojazdu do zasilania gazem i holowania przyczep. - Niedługo wdrożymy system kolejkowy, który uporządkuje przyjmowanie mieszkańców. W holu urzędu pojawi się biletomat oraz LED-owe tablice informacyjne. Klienci będą mogli zapisywać się również internetowo. Uciążliwe kolejki mają zniknąć – zapewnia starosta Zbigniew Tymuła.
Na usprawnienie obsługi liczą wszyscy, także Pani Lidia Tracz, która przyszła tu dziś o 6.20, żeby stanąć na czele kolejki. Starosta wręczył jej prezent – tablicę rejestracyjną z łatwym do zapamiętania numerem. – W piątek, właśnie ze względu na remont, wydział komunikacji był czynny krócej, a mi nie udało się załatwić sprawy. Dziś jestem mile zaskoczona nowym wyglądem pomieszczeń i obsługą – powiedziała.
To początek wielkich zmian. – Teraz czeka nas remont pomieszczeń, w których dotychczas odbywała się rejestracja. Przeniesione zostaną do nich sprawy dotyczące uprawnień kierowców – mówi Zbigniew Kmieć, dyrektor Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu. W siedzibie wydziału realizowane są dwa zadania: warta przeszło milion złotych termomodernizacja obiektu, a także wyceniony na 580 735,13 zł remont i aranżacja wnętrz kondygnacji piwnic, parteru i części piętra. Planowo prace mają zakończyć się do końca czerwca.
Posłuchaj komentarza Zbigniewa Tymuły: