W związku z przeprowadzaną inwentaryzacją Urząd Miasta zwraca się z prośbą do właścicieli posesji o udostępnienie ich w celu dokonania oględzin i ewentualną pomoc w wypełnieniu ankiety inwentaryzacyjnej.
Ankieterzy przeprowadzający inwentaryzacje będą mieć ze sobą imienne upoważnienie wystawione przez Prezydenta Miasta Mielca i w razie potrzeby można ankietera wylegitymować.
Ankieterzy będą pracować w godzinach 10.00 – 18.00.
Przewidywany termin zakończenia inwentaryzacji określono na 30 października roku.
W razie jakichkolwiek pytań należy skontaktować się z przedstawicielem firmy, który wyjaśni wszelkie wątpliwości związane z inwentaryzacją, oraz kwestiami związanymi z wyrobami zawierającymi azbest: Agnieszka Chylak tel. 513 100 869a
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.