Władze gminy Mielec rekomendują, żeby przy załatwianiu wszystkich spraw kierować się następującymi zasadami:
• kontakt telefoniczny z Punktem Informacyjnym Urzędu Gminy Mielec – 17 774 56 59 i sekretariatem - 17 773 05 90
• kontakt telefoniczny z merytorycznym pracownikiem (spis telefonów na stronie Gminy Mielec)
• kontakt elektroniczny email: sekretariat@ug.mielec.pl,
• korzystanie z platformy ePUAP,
• wrzucenie przesyłki do pojemnika znajdującego się w Punkcie Informacyjnym Urzędu.
• dokonywanie płatności bezgotówkowych na rachunek bankowy gminy nr: 75 1240 1268 1111 0010 9624 5546.
Jednocześnie przypominają o obowiązujących zasadach sanitarnych, w tym obowiązkowym zakrywaniu ust i nosa (z wyłączeniem osób, których stan zdrowia na to nie pozwala), dezynfekowaniu rąk zarówno po wejściu do budynku jak i wychodzeniu z niego, pamiętaniu o tym, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów,