Nasza redakcja już od kilku lat współpracuje z "ekonomikiem" i bierze udział w organizowanym przez placówkę "Tygodniu Przedsiębiorczości". Dziennikarz opowiedział uczniom o długiej tradycji i ciągłym rozwoju firmy oraz sposobów funkcjonowania marketingu wydawnictwa. Zdradził również kulisy dziennikarskiego fachu i ciekawstki dotyczące takiej pracy.
Przedstawiciel KORSO ukazał także, jak wygląda tydzień pracy całej redakcji i czym różni się dziennikarstwo w gazecie papierowej od pracy na portalu i w mediach społecznościowych. Młodzież dowiedziała się również o internetowych projektach medialnych wydawnictwa, ich ciągłym rozwoju i roli w społeczeństwie.
Młodzież mogła również osobiście doświadczyć błyskawicznego przepływu informacji i szybkości publikacji wiadomości.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.