reklama
reklama

UEFA Playmakers – Nowa Inicjatywa dla Najmłodszych Sportowców z Mielca

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Paweł Mrozik

UEFA Playmakers – Nowa Inicjatywa dla Najmłodszych Sportowców z Mielca - Zdjęcie główne

UEFA Playmakers – Nowa Inicjatywa dla Najmłodszych Sportowców z Mielca | foto Paweł Mrozik

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

SportAkademia Piłkarskie Nadzieje z Mielca rusza z ogólnoeuropejskim programem UEFA Playmakers, który łączy sport z magią Disneya.
reklama

W ramach innowacyjnego projektu, stworzonego przez UEFA we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, Akademia Piłkarskie Nadzieje jako jedyna w Mielcu realizuje program UEFA Playmakers. Inicjatywa ta powstała na podstawie gotowych scenariuszy inspirowanych bajkami Disneya, a jej celem jest zachęcenie jak największej liczby dziewczynek w wieku od 5 do 8 lat do uprawiania sportu – niekoniecznie tylko piłki nożnej, lecz różnych aktywności ruchowych. Program skierowany jest do najmłodszych, by od najmłodszych lat budować pasję, motywację i radość z aktywności fizycznej.

Szkolenie dla realizatorów projektu odbyło się w Poznaniu, w siedzibie Wielkopolskiego Związku Piłki Nożnej. Trwało dwa dni intensywnych zajęć, podczas których obecne były również kluby z całej Polski – między innymi Górnik Zabrze, Miedź Legnica oraz akademie z Torunia i Dolnego Śląska. UEFA Playmakers, będący ogólnoeuropejskim programem koordynowanym przez poszczególne związki w danym kraju, u nas realizowany jest przez Polski Związek Piłki Nożnej.

reklama

Co istotne, Akademia Piłkarskie Nadzieje została do udziału w programie zaproszona także dzięki rekomendacji miasta Mielca, co jest dowodem uznania dla działań klubu. To dla SMS Mielec ogromne wyróżnienie i jednocześnie świetna okazja, by pokazać, że sport w naszym mieście nie tylko rośnie, ale i rozwija się według światowych standardów.

Program UEFA Playmakers to wyjątkowa inicjatywa, mająca na celu zachęcenie najmłodszych dziewczynek do uprawiania sportu w formie zajęć opartych na gotowych scenariuszach, przygotowanych przez UEFA z wykorzystaniem motywów bajkowych Disneya. W tym sezonie w projekcie wykorzystane zostaną m.in. elementy kinowego hitu "W głowie się nie mieści 2". Zajęcia odbywają się bezpłatnie, co dodatkowo ma przyciągnąć rodziny zainteresowane rozwojem swoich pociech.

reklama

Prezes SMS Mielec, Paweł Mrozik, komentuje inicjatywę:

- Jest to dla nas bardzo duże wyrażenie uznania i niesamowita szansa, aby zachęcić jak największą liczbę dziewczynek do aktywności sportowej. Program UEFA Playmakers to nie tylko treningi piłkarskie, ale także wydarzenie pełne zabawy, kreatywności i bajkowych emocji. To dla nas inspiracja, a jednocześnie bardzo konkretna inicjatywa, dzięki której możemy rozwijać nasze dzieci i promować sport w Mielcu. Zachęcam wszystkich rodziców do zapisania swoich córek do naszej szkoły – szczególnie do klas nauczania początkowego (1–3). Więcej szczegółów znajdziecie na naszej stronie www.sms-stalmielec.com.

reklama

Tak przygotowany program ma szansę stać się nową tradycją w Mielcu, inspirując najmłodszych do aktywności sportowej i budowania zdrowych nawyków już od najmłodszych lat. To także doskonały sposób na integrację rodzin, wspieranie lokalnej społeczności i promocję sportu na najwyższym poziomie.

Wkrótce ruszamy – obserwujcie nasze profile i stronę internetową, by nie przegapić pierwszych zajęć UEFA Playmakers! Mielec ponownie staje się miejscem, gdzie pasja, sport i magia Disneya łączą się w wyjątkowy sposób.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo