reklama

Milion złotych do budżetu Stali Mielec. O zmianach w klubowym marketingu mówi rzecznik prasowy klubu Kuba Zegarliński

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: PGE FKS Stal Mielec

Milion złotych do budżetu Stali Mielec. O zmianach w klubowym marketingu mówi rzecznik prasowy klubu Kuba Zegarliński - Zdjęcie główne

Kuba Zegarliński, dyrektor marketingu i komunikacji FKS Stal Mielec S.A. | foto PGE FKS Stal Mielec

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Sport Stal Mielec to na koniec 2021 rok zupełnie inny klub. Nie tylko jeśli chodzi o sam wynik sportowy, który jest znakomity (piłkarze kończą rok na 8. miejscu w tabeli ekstraklasy), ale również w obszarach działań klubowego marketingu i sprzedaży. Oba działy przynoszą klubowi z Solskiego 1 bardzo duży przychód.
reklama

W ciągu minionych 12 miesięcy klub pozyskał ponad 20 nowych sponsorów. – To przede wszystkim sponsorzy lokalni, mieleccy przedsiębiorcy, ale również kilka międzynarodowych firm, które swoje oddziały mają na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej – mówi Kuba Zegarliński dyrektor ds. marketingu i komunikacji FKS Stal Mielec S.A. 

Przy Solskiego 1 mocniej postawili również na obecność w mediach społecznościowych oraz na rozbudowę strony internetowej. To właśnie strona internetowa jest kolejnym miejscem, gdzie klubowi udaje się zarabiać konkretne pieniądze.

- Postawiliśmy na lokowanie produktów naszych klientów - wyjaśnia Zegarliński.

- Na naszej stronie mamy trzy stałe cykle, cieszące się dużą popularnością, które każdorazowo mają swoich sponsorów. Do tego mogę doliczyć nasz najnowszy projekt, czyli kanał w serwisie streamingowym Spotify. Tam również mamy pierwsze zapytania na temat reklam i lokowania produktów - dodaje.

Kolejną nowością było wypuszczenie na rynek kilku produktów sygnowanych klubowym herbem. - Latem wspólnie z siecią stacji benzynowych TOP-GAZ uruchomiony został program lojalnościowy, a w sierpniu na rynek zostało wypuszczone dedykowane piwo sygnowane marką „Stal”. Jesienią wypuściliśmy linię suplementów diety StalMAG, a naszym najnowszym produktem są eleganckie perfumy, które z pewnością sprawdzą się jako udany prezent pod choinkę - informuje Kuba Zegarliński.

To nie koniec. – Pod koniec roku udało nam się zacieśnić współpracę z doskonale znaną, mielecką siecią supermarketów A&K. Dzięki tej współpracy w sklepach można kupić nie tylko piwo „Stal”, ale również suplementy diety oraz klubowe gadżety: szaliki, kufle, kubki oraz czapki. 

W klubie szacują, że wszystkie te działania przyniosą do budżetu ok. 1 miliona złotych.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama