To już kolejny miesiąc, w którym PGE Stal Mielec w medialnym rankingu zostawia całą Fortuna 1 Ligę w tyle. Tylko w marcu o klubie z Solskiego 1 ukazało się dokładnie 637 publikacji medialnych. Drugi w tym zestawieniu Radomiak Radom ma ich aż o 100 mniej.
Gdzie leży klucz do marketingowego sukcesu? - Wszyscy pracownicy klubu wkładają dużo serca, aby wszystko co robimy było na wysokim poziomie. Mamy obrany cel i wszyscy na niego ciężko pracujemy - mówi Ola Sępek, rzecznik prasowa PGE Stali Mielec.
- W marcu po raz kolejny byliśmy liderami raportu medialności przygotowywanym przez PRESS-SERVICE. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Od kilku miesięcy znajdujemy się na pierwszym miejscu najbardziej medialnych klubów Fortuna 1 Ligi, jedynie w lutym musieliśmy uznać wyższość Miedzi Legnica - podkreśla.
Łączna wartość ekspozycji marek sponsorskich oraz partnerów mieleckiego klubu wynosi 16 288 038 zł.
Przypomnijmy, iż wartość ekspozycji jest rozumiana, jako kwota konieczna do przeprowadzenia płatnej kampanii reklamowej o podobnym zasięgu, jaki osiągnięto dzięki ekspozycjom redakcyjnym.