Takie zestawienie sprzedaży koszulek przygotował portal sportmarketing.pl. Sprawdzono, jak wyglądały wyniki sprzedaży koszulek aktualnych klubów z PKO BP Ekstraklasy w sezonie 2021/2022. Część klubów odmówiło przedstawienia rezultatów. Mało kto zdecydował się również na przedstawienie szczegółowych statystyk.
Liczby pokazują, że ten rynek nie jest jeszcze odpowiednio wykorzystywany. Moda na retro i ogromne zainteresowanie takimi koszulkami sprawia, że warto robić takie akcje dla kibiców. - Uważam, że kluby nie wykorzystują mody na noszenie koszulek meczowych na co dzień. Wzory nie są atrakcyjne. Trzeba jednak przyznać, że chociaż sposoby ich ogłaszania są coraz ciekawsze. Ostatecznie wszystko opiera się na atrakcyjności wzorów i cenie. Koszulki piłkarskie są co do zasady drogie, a w obecnej sytuacji ekonomicznej Polaków tym bardziej. To sprawia, że wiele osób potencjalnie zainteresowanych zakupem koszulki rezygnuje, bo jest zmuszona do oszczędzania. Ponadto wydaje mi się, że klubom nie zależy na sprzedaży dużej liczby koszulek - wyjaśnia na łamach sportmarketing.pl analityk finansowy Jakub Szlendak.
Jedyna drużyna z Podkarpacia nie miała najlepszych rezultatów sprzedaży w poprzedniej kampanii. Obecny sezon na pewno będzie lepszy, tym bardziej, że jest nowy wzór i współpraca z nową firmą.
Zobaczcie, kto znalazł się na szczycie zestawienia i ile sprzedano koszulek Stali Mielec.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.