reklama

Już w sobotę ITA TOOLS Stal Mielec może awansować do finału [ZAPOWIEDŹ]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Kamila Bik

Już w sobotę ITA TOOLS Stal Mielec może awansować do finału [ZAPOWIEDŹ] - Zdjęcie główne

foto Kamila Bik

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Sport Przed Stalą Mielec drugie spotkanie półfinału fazy play-off z zespołem LOS Nowy Dwór Mazowiecki. Mecz odbędzie się 30 kwietnia o godzinie 17:00 (sobota) i ew. 1 maja 2022 o godzinie 17:00 (niedziela) w Mielcu.
reklama

Co powiedziała Katarzyna Bryda przed spotkaniem?

- Jeśli chodzi o naszą grę w pierwszym meczu półfinału fazy play-off, była to brudna siatkówka. Na początku popełniałyśmy bardzo dużo błędów własnych. Dlatego przegrałyśmy 1 seta. Drugi również nie układał się po naszej myśli. Goniłyśmy wynik, ale w ostatecznym rozrachunku udało się wygrać tego seta, jak i cały mecz - powiedziała Katarzyna Bryda, która właśnie w sobotę będzie obchodzić swoje urodziny.

- Nasz tydzień wygląda jak każdy inny. Pracujemy nad obroną, blokiem, atakiem, aby dziewczyny z LOS-u nie mogły nas niczym zaskoczyć. Drużyna ta charakteryzuje się bardzo dużym sprytem, czego nie możemy bagatelizować. Musimy skupić się na pokazaniu swojej dobrej gry, by cieszyła oko kibiców. W tym sobotnim meczu jednym z atutów będzie gra na własnej hali przy dopingu wspaniałych kibiców. Chcemy zaskoczyć przeciwnika walecznością i wesołą siatkówką - dodała zawodniczka ITA TOOLS Stali Mielec.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama